SHAED - Trampoline 官方MV + 中英文對照翻譯歌詞(Lyrics)



SHAED - Trampoline 中英文對照翻譯歌詞(Lyrics)


I've been havin' dreams
我一直在做夢
Jumpin' on a trampoline
跳上蹦床
Flippin' in the air
在空中翻騰
I never land just float there
我不會降落 我在空中漂浮著
As I'm looking up
當我抬頭看時
Suddenly the sky erupts
天空突然在眼前爆炸
Flames alight the trees
火焰點燃了樹木
Spread to fallin' leaves
一路蔓延到了落葉
Now they're right upon me
現在它們就在我身上

Wait if I'm on fire
等等 如果我也著火了
How am I so deep in love?
我怎麼會如此深愛呢
When I dream of dying
當我夢見死亡時
I never feel so loved (So loved)
我從未感到如此被愛

I've been havin' dreams
我一直在做夢
Splashin' in a summer stream
在夏日小溪裡濺起水花
Trip and I fall in
我絆倒又摔了進去
I wanted it to happen
我希望能如我所願
My body turns to ice
我的身體慢慢變得冰冷
Crushin' weight of paradise
有了粉碎天堂的重量
Solid block of gold
如堅固的金塊
Lying in the cold
躺在冰冷的地方
I feel right at home
我感覺回到了家

Wait if I'm on fire
等等 如果我也著火了
How am I so deep in love?
我怎麼會如此深愛呢
When I dream of dying
當我夢見死亡時
I never feel so loved
我從未感到如此被愛
Wait if I'm on fire
等等 如果我也著火了
How am I so deep in love?
我怎麼會如此深愛呢
When I dream of dying
當我夢見死亡時
I never feel so loved
我從未感到如此被愛
I never feel so loved
我從未感到如此被愛
La la la la la

Wait if I'm on fire
等等 如果我也著火了
How am I so deep in love?
我怎麼會如此深愛呢
When I dream of dying
當我夢見死亡時
I never feel so loved
我從未感到如此被愛
Wait if I'm on fire
等等 如果我也著火了
How am I so deep in love?
我怎麼會如此深愛呢
When I dream of dying
當我夢見死亡時
I never feel so loved
我從未感到如此被愛