Summer Walker - Playing Games 官方MV + 中英文對照翻譯歌詞(Lyrics)



Summer Walker - Playing Games 中英文對照翻譯歌詞(Lyrics)


[Verse 1]
Whip, bought it
車子,買了
Crib, got it
房子,也有
Job, on it
工作,還行
Did I ever
我可曾
Ask you to take me to go
讓你帶我去
Shopping?in?Paris or go
巴黎購物,又或
Sailing?overseas and just
出境遠航,只為
Drape me in Gucci??No
一身古馳,沒有
All I ever asked was you to
我對你唯一的要求便是
Pick up the phone when you alone
當你孤身一人時,能接聽我的電話
All I ever asked was you to
我對你的唯一要求就是
Show me some love
能給予我些許愛意
Kisses and hugs
還有親吻與擁抱
No, I never had an issue
不,我從不抱怨
Go to the club with your boys, baby, I
你可以和哥們隨時進出夜店,寶貝兒
Never wanted you to stay too long
我從未想過要你為我停留甚久
Just wanted you to show me off
只是想要你向他人公開我的身份

[Chorus]
So won't you say my name, say my name?
所以你能不能大聲說出我的名字
If you claim you want me
就算你承認需要我
It ain't no thang
這也不代表什麼
You acting kind of shady
你在耍小聰明
You ain't been calling me baby, oh
你都不叫我寶貝的,哼
Boy, you can go'n stop playing games
男孩,你別再把愛情當兒戲了
Playing games
別再玩弄這份感情了

[Verse 2]
I know you sayin', "Hit my line"
我記得你說過讓我給你來電
I'm on your mind, and that
我的確給你打了電話
You want this bad
你是如此盼望這一刻
So I'm cool with that
所以我覺得也還行
I'm just tryna match your words with your actions
我只想看看你有沒有做到言行一致
I need more than satisfaction
我所需要的不僅僅是滿意而已
Is you really 'bout that action?
你到底有沒有感受到我們心靈相通
Really want to give your all
真心想要給予你一切
But flex in front of your friends
但你都沒有大方地向朋友介紹我
How that work?
這算什麼
Swear that you doing the most
總說你付出得最多
But we take a picture, can't post it
但我們拍了照你都不願發出來
Quit your talking, back that shit up
別說了 滾到一邊去
Won't you say my, say my
你能不能說出我的名字

[Chorus]
So won't you say my name, say my name?
所以你能不能大聲說出我的名字
If you claim you want me
就算你承認需要我
It ain't no thang
這也不代表什麼
You acting kind of shady
你在耍小聰明
You ain't been calling me baby, oh
你都不叫我寶貝的,哼
Boy, you can go'n stop playing games
男孩,你別再把愛情當兒戲了
Playing games
別再玩弄這份感情了

[Outro]
Games, games
遊戲而已
Games, oh, games
遊戲罷了
We got London on the track